TZ 4K-14 Воскресенье, 16.12.2018, 02:08
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 7
  • 8
  • »
Модератор форума: ahiv  
Форум » ВСЁ ПО TZ4K-14 » Вопросы и ответы по TZ4K-14 » TZ-4K-14 1988р.в. (Прошу допомоги в ремонті та експлуатації ТуZіка.)
TZ-4K-14 1988р.в.
Egor777Дата: Четверг, 11.07.2013, 08:38 | Сообщение # 1
Подполковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 80
Репутация: 0
Привіт форумчанам! Приймайте в ряди. Отримав тракторця (рідний двигун) з причепом, поворотним плугом, пасивним культиватором, саморобним ралом. Стояв без роботи 6 років. Тракторець в плачевному стані (весь в маслі, двигун вбитий, алектропроводка відірвана) Гума на 5 балів. Гідравліка працює (тече). Навісне та причеп в корозії. Гальма на тракторі та причепі відсутні (точніше все є але не працює). Коротше хочу з ВАШОЮ ДОПОМОГОЮ реанімувати ТуЗіка та навісне. Власник повідомив, що необхідно капіталити двигун. Двигун завів за разом 20-м (шнуром) завоздушена система. Потім заводився з пів-оберта. Приїхав своїм ходом на 2 передачі (3-тя не тягне навіть з порожнім причіпом). При навантаженні іде густий чорний дим та не набирає обертів. Підкажіть,будь-ласка, з чого почати? Розбирати поршневу, чи проблеми з паливною. Буду вдячний за поради!!!! Хочу робити все сам.

Добавлено (11.07.2013, 08:38)
---------------------------------------------
[quote=Egor777]При навантаженні іде густий чорний дим та не набирає обертів. [/quote]

Доброго дня. Ніяк не хоче ТуЗік розвивати оберти. (Двигун рідний) При збільшенні подачі палива більш як на половину - йде густий чорний дим. Знімав форсунку, перевіряв на стенді - відкривається на 115кг. Відрегулювали на 140кг (по мануалу) - результат той же. Підключав форсу до насоса не ставлячи в головку - розпил нормальний (від ручного обертання). Заводиться з-пів тику. На холостих працює стабільно, без видимого диму. При роботі на любих обертах з обратки форси соляра не йде (це норма?). Виготовляю приспособу щоб поміряти компресію. Підкажіть яка величина компресії має бути? Можливо насос не ругулює подачу палива? Прошу допомоги в знатоків!!! В книзі яку маю нічого по ремонту не пише... Можливо є якась література для тракторця. Які дії порадите?

Прикрепления: 6833494.jpg(85.8 Kb) · 8746893.jpg(77.7 Kb) · 0612329.jpg(82.0 Kb) · 9305896.jpg(85.6 Kb)


Сообщение отредактировал Egor777 - Четверг, 11.07.2013, 08:36
 
wowanДата: Четверг, 11.07.2013, 21:09 | Сообщение # 2
Подполковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 140
Репутация: 0
давление сжатия 40 кг/см2. Черный дым -богатая топливная смесь.Проверь воздух.

Добавлено (11.07.2013, 21:09)
---------------------------------------------
В разделе информация о сайте есть тех документация.

 
Egor777Дата: Понедельник, 26.08.2013, 21:21 | Сообщение # 3
Подполковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 80
Репутация: 0
Проблему з повітрям виключаю, оскільки пробував зі знятим повністю фільтром – змін нема. Виготовив приспособу (фото), підключив стартер (виявився робочим) та перевірив компресію. Прилад показав 22кг/см десь за 3-4 качком. Більше не накачує. Це мало для даного двигуна?
Прикрепления: 8137551.jpg(53.0 Kb)


Сообщение отредактировал Egor777 - Понедельник, 26.08.2013, 21:22
 
Egor7777Дата: Пятница, 06.09.2013, 15:10 | Сообщение # 4
Майор
Группа: Пользователи
Сообщений: 34
Репутация: 0
Отож, щоб не мучить ТуЗа вирішив розбирати двигун. Розборка показала знос циліндра. Найбільше 0,23мм від номіналу 90,00. Циліндр заводський розмір має 90,03мм (по верху). Присутні задири зі сторони всмокт.вікна на циліндрі, поршні, кільцях. Розмір поршня по юбці 89,75мм. Вирішив шліфувати під рем.розмір 90,50мм. Палець має сліди від кілець гольч.підш. Фпал 35,59мм по краях -0,01мм. Голки Ф3,49мм, без раковин. Стружки з бронзи не виявив – є надія що корінний сепаратор цілий.
Прикрепления: 7561390.jpg(151.0 Kb) · 2611214.jpg(188.5 Kb)
 
Egor777Дата: Пятница, 06.09.2013, 15:23 | Сообщение # 5
Подполковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 80
Репутация: 0
Знявши вихлопну виявив повне забиття нагаром. Напевне в цьому й причина не розвивання обертів. Але теоретично.
Прикрепления: 1381140.jpg(263.3 Kb)
 
Egor7777Дата: Вторник, 10.09.2013, 09:50 | Сообщение # 6
Майор
Группа: Пользователи
Сообщений: 34
Репутация: 0
31.08.13р
Забрав з.ч. з Нової пошти – поршень (90,50), кільця (90,50), палець, прокладка під головку 2шт) Допоміг Віктор з форума м.Охтирка.
Фюб.нов.порш.=90,35мм. Необх.Фцил.=90,51мм. Фпал.=35.58мм (0,01 в мінусі від старого) Палець заходить в поршень від руки але без люфта.

03.09.13р
Відвіз циліндр на шліфовку. Виробітку шліфовщик наміряв 0,25мм. Шліфовка на Павлюченка.
Вартість роботи 130грн. Необхідний тепловий зазор 0,15-016мм.
Прикрепления: 8195445.jpg(135.2 Kb) · 8877661.jpg(115.5 Kb) · 8547192.jpg(132.3 Kb)
 
Egor777Дата: Вторник, 10.09.2013, 10:07 | Сообщение # 7
Подполковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 80
Репутация: 0
07.09.13р
Очистив картер, промив підшипники колінвал, шатунний підшипник, масляні канали. Хоч побачив якого кольору двигун!

Купив масло Wolver 15W-40, мінеральне. На розлив 40грн за 1л. 40х3 = 120грн.
Розпочав зборку. Картер збирав на герметик Віктор Рейнц. Заміряв осьовий люфт колінвала – 0,6мм.
Забрав дві паперові прокладки з під кришок по 0.15мм. Люфт остаточний 0,28мм. Кришки легко змастив герметиком, щоб не попав в пази для змазки підшипників корінних.

Замінив сальники колінвала 2шт.
Прикрепления: 1990751.jpg(142.3 Kb) · 6875467.jpg(127.7 Kb) · 8705691.jpg(176.5 Kb) · 5069896.jpg(127.8 Kb) · 5034810.jpg(176.7 Kb)


Сообщение отредактировал Egor777 - Вторник, 10.09.2013, 10:12
 
Egor7777Дата: Вторник, 10.09.2013, 10:17 | Сообщение # 8
Майор
Группа: Пользователи
Сообщений: 34
Репутация: 0
09.09.13р
Поки знята голова змонтував свічу накала. Свічка «Іскра» Чехія 50грн. Виготовив штуцер, фрезернув на 3мм ребра охолодження. Свіча виступає в камеру згоряння на 10мм.
Прикрепления: 2867763.jpg(111.3 Kb) · 4274891.jpg(96.6 Kb) · 6243467.jpg(153.6 Kb) · 1334720.jpg(173.3 Kb)
 
Egor777Дата: Вторник, 24.09.2013, 12:28 | Сообщение # 9
Подполковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 80
Репутация: 0
Розібрав передній міст. Зсередини мул, як в болоті. Напевне масло ніхто ніколи не міняв. Осаду 3см, з пробки не зливалось, мусив пробивати проволкою. Зліва в кришці диференціала є жовта втулка, яка була в тріщинах та зломах, з великим (1,5мм) радіальним люфтом відносно шліцевого вала. Виточив іншу з бронзи. Картер зовні та зсередини драїв цілий день! Витратив 4л бензину. Шестерні ніби без видимих ознак зносу. Кріпильні шпильки (3шт) до рольового механізму були відкручені та болтались. Поставив на різьбовий герметик Локтайт 243. Замінив задній та передній сальники моста.
Прикрепления: 0169731.jpg(153.5 Kb) · 8795379.jpg(149.5 Kb) · 2960764.jpg(137.5 Kb) · 4204523.jpg(160.6 Kb)
 
wowanДата: Четверг, 17.10.2013, 18:21 | Сообщение # 10
Подполковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 140
Репутация: 0
при устанавке поршневого пальца когда вставлял иголки надеюсь литол не использовал?
 
Egor7777Дата: Пятница, 18.10.2013, 09:09 | Сообщение # 11
Майор
Группа: Пользователи
Сообщений: 34
Репутация: 0
7.10.2013р
Забрав з шліфовки циліндра. Не було на той час нутроміра тому внутр.діаметр заміряти не вийшло. Але проміряв таким чином: вставив поршень в отвір циліндра та в щілину між юбкою та циліндром (перпендикулярно пальцю) просовував щуп: 0,15 пролазить 0,16ні. Ніби зазор нормальний.
Прикрепления: 1803361.jpg(30.3 Kb)
 
Egor777Дата: Пятница, 18.10.2013, 09:39 | Сообщение # 12
Подполковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 80
Репутация: 0
[quote=wowan;955]при устанавке поршневого пальца когда вставлял иголки надеюсь литол не использовал?[/quote]

Ні не літол. Діло було так:
11.10.2013р
Зібрав поршневу. Для монтажу поршня на шатун виточив вставку з капролону розмірами Ф35,4х39мм. Змазуючи все моторним маслом накидав голки, поставив упорні кільця, поршень. Вставляючи палець виштовхав оправку з шатуна. Зафіксував стопорними кільцями. Під циліндр вирізав нову прокладку товщиною 0,35мм (з прешпону , іншого не знайшов). Замір замка кілець показав 0,45мм. Змонтував кільця на поршень (з допомогою 3-х тонких пластин) маркуванням до верху (не знаю чи так). От з монтажем циліндра помудохкався. Приспособи для зажиму кілець не було. Тому підложив під циліндр 3 шт деревяні кілочки довжиною 100мм , поправляв по одному кільці, а помічник за колінвал підганяв поршень. При зажатому циліндрі заміряв зазор поршня до головки – 0,42мм. Під головку положив алюмінієву прокладку 0,5мм. Зазор остаточний в межах 0,9мм.
Ось так. Часу вільного мало тому ремонт затягнеться на дооооовго.
Тому ВЕЛИКЕ прохання, якщо щось роблю не так поправляйте ,будь-ласка, поки не пізно!
 
wowanДата: Воскресенье, 20.10.2013, 18:23 | Сообщение # 13
Подполковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 140
Репутация: 0
я прокладку сделал с фотобумаги
 
Egor7777Дата: Понедельник, 21.10.2013, 10:49 | Сообщение # 14
Майор
Группа: Пользователи
Сообщений: 34
Репутация: 0
Народ підкажіть, будь-ласка, що за постанова: розібрав задній міст та виявив відсутність підшипника №18 та стопорного кільця №13 згідно каталога. Підшипник не стояв із завода (знаю точно, що задній міст до мене ніхто не розбирав). Це у всіх так, чи мого трактора збирали на заводі з бодуна?
Прикрепления: 8877181.jpg(203.7 Kb)
 
ahivДата: Понедельник, 21.10.2013, 12:12 | Сообщение # 15
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 131
Репутация: 102
Мы разобрали больше двух десятков мостов, но ни в одном этого подшипника и кольца не было. Нужно установить кольцо и подшипник 208.
 
Форум » ВСЁ ПО TZ4K-14 » Вопросы и ответы по TZ4K-14 » TZ-4K-14 1988р.в. (Прошу допомоги в ремонті та експлуатації ТуZіка.)
  • Страница 1 из 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 7
  • 8
  • »
Поиск:

Copyright MyCorp © 2018 Сайт управляется системой uCoz