TZ-4K-14 1988р.в.
|
|
Egor7777 | Дата: Понедельник, 21.10.2013, 12:33 | Сообщение # 16 |
Майор
Группа: Пользователи
Сообщений: 34
| Дякую. Значить на заводі не ставлять...А Ви не думали, чому? Можливо при збільшеному люфті в трубі вал навантажується на згин в місці неіснуючого підшипника? І можлива його (вала) поломка? Чи підшипник можна сміло доставляти і не паритись?
|
|
| |
Ремзон2 | Дата: Понедельник, 21.10.2013, 15:49 | Сообщение # 17 |
Полковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 139
| Может на заводе решили,что он лишний? Какие косвенные признаки того,что нет подшипника и можно ли его поставить не разбирая задний мост?
|
|
| |
ahiv | Дата: Понедельник, 21.10.2013, 18:53 | Сообщение # 18 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 131
| Нет, они не лишние. Из за их отсутствия происходит прогиб вала, на котором стоит шестерня на задний мост, естественно при прогибе ее начинает вырабатывать накосо и со временем привод моста начнет выбивать. Пока новая пушка качения, это не страшно, но когда она подгулявшая, чревато... Мост разбирать не нужно, снять площадку педалей, трубу, установить штопорное кольцо и подшипник, там для этого все сделано. Будут вопросы лично, пишите в личку..
|
|
| |
Ремзон2 | Дата: Понедельник, 21.10.2013, 20:35 | Сообщение # 19 |
Полковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 139
| Про это разговор? или про то что на втором фото?
(я понимаю,что на втором фото передний мост)
Сообщение отредактировал Ремзон2 - Понедельник, 21.10.2013, 20:56 |
|
| |
ahiv | Дата: Понедельник, 21.10.2013, 21:07 | Сообщение # 20 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 131
| Разговор о первой(1220530)
|
|
| |
Egor777 | Дата: Понедельник, 21.10.2013, 22:32 | Сообщение # 21 |
Подполковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 80
| Так, мова про фото 1220530. В отворі картера (видно канавку під стопорне кільце) по книзі має бути підшипник. При зборці поставлю - не проблема. Лишень дивно, що його з завода нема. Видно не зпроста... Можливо експлуатація внесла певні корективи виробнику в конструкцію.
Сообщение отредактировал Egor777 - Понедельник, 21.10.2013, 22:33 |
|
| |
ahiv | Дата: Понедельник, 21.10.2013, 22:49 | Сообщение # 22 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 131
| Я уже писал, что пока "пушка"(так называем механизм качения) новая, подшипник не сильно и нужен, но когда ее уже отрывает возле квадратного флянца, тогда начинаем искать причину. Вообще механизм качения надо бы подделать по лучше, зимой займусь. Будут идеи пишите.
|
|
| |
Egor7777 | Дата: Вторник, 22.10.2013, 08:06 | Сообщение # 23 |
Майор
Группа: Пользователи
Сообщений: 34
| Моя тема плавно перетворилась в бортовий журнал ТуЗіка, тому буду продовжувати описувати проведені роботи. Можливо комусь пригодяться, тай сам надіюсь на допомогу. Отже, поки розібраний задній міст віддав на мех.завод вал ВОМ, для зразку шліців, щоб виготовити шліцеву втулку Ф50х60мм. Для можливості в подальшому використати до якогось навісного (приваривши до вала чи кардана). Картер моста пропіскоструїв зовні від корозії, та промив Керхером зсередини від жмурдяка, який колись називався маслом. Напевне його від випуску ніхто не міняв... Довелось прогрунтувати та пофарбувати.
|
|
| |
ahiv | Дата: Вторник, 22.10.2013, 10:45 | Сообщение # 24 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 131
| Шлицевая стандартная на 6 зубов, все карданы(евро) идут с ней. Наши карданы стояли на бурячном комбайне.
|
|
| |
Egor7777 | Дата: Вторник, 22.10.2013, 13:38 | Сообщение # 25 |
Майор
Группа: Пользователи
Сообщений: 34
| Зрозуміло, але мені простіше виготовити (є можливість) ніж знайти від комбайна. Поки задній міст чекає ВОМ повернусь до переднього. Випадково пошатав вихідні вали на колеса та відчув осьовий люфт. Зліва більший, зправа меньший. Заміряв індикатором 1,3 та 0,8мм. Думаю завеликий, під час їзди буде розбивати посадочні місця підшипників. Виточив шайби та підкладаючи під внутрішній підшипник добився з обох сторін по 0,2мм (щоб не зажимало підшипник). Також шукаю гофру (пильник) на ручку КПП (рідна шкіряна порвана), розміри Ф57хФ14х90мм. З чого може підійти?
Сообщение отредактировал Egor7777 - Вторник, 22.10.2013, 13:40 |
|
| |
ahiv | Дата: Вторник, 22.10.2013, 13:42 | Сообщение # 26 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 131
| Гофра из Нивы, только не помню с какого узла
|
|
| |
Egor7777 | Дата: Вторник, 22.10.2013, 14:03 | Сообщение # 27 |
Майор
Группа: Пользователи
Сообщений: 34
| Дякую, на авторинку пошукаю. Ще питання, можливо знаєте розміри (довжину) втулки в диференціалі (зліва)? В передньому мості точив з бронзи, але вона була ціліша, токар міряв, розміри не записав... Ця геть розбита...
|
|
| |
Egor777 | Дата: Вторник, 29.10.2013, 13:21 | Сообщение # 28 |
Подполковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 80
| Виточив втулку з бронзи розмірами Ф34хФ40х22мм. Запресував в кришку дифа, щоб виглядала по 2мм з обох сторін. Почистив та пофарбував картери порталів. Фарба Мотіп сіра спрей 55грн + лак.
|
|
| |
Egor7777 | Дата: Пятница, 01.11.2013, 09:40 | Сообщение # 29 |
Майор
Группа: Пользователи
Сообщений: 34
| Виготовив шліцеві втулки (на майбутнє навісне), далі зборка моста.
|
|
| |
Egor777 | Дата: Среда, 06.11.2013, 15:40 | Сообщение # 30 |
Подполковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 80
| Деталі пофарбував, всі сальники замінив. Доставив підшипник 208 1RS та стопорне кільце в перед картера (де не було нічого). Накладки гальмівні товщиною біля 3-4мм – залишив старі. Міст зібраний, ніяких складностей вроді нема. Наміряв люфт в трубі 2,2мм, думаю забагато. В основному розбита труба зсередини. Сама пушка має знос по вертикалі 0,5мм. Буду якось усувати люфт. Підкажіть, хто як з цим бореться? Яка величина люфта після реставрації має бути?
Сообщение отредактировал Egor777 - Среда, 06.11.2013, 15:42 |
|
| |